Долю великих автобусів у Сумах вирішать харків'яни

У обласному центрі сперечаються про доцільнісь придбання для міста автобусів великої місткості

Долю великих автобусів у Сумах вирішать…

У розмові взяли участь представники відділу логістики та зв`язку, КП "Електроавтотранс", депутати міської ради, громадські активісти та автор електронної петиції, щодо необхідності придбання для міста великого автотранспорту Станіслава Шелемін, які наводили аргументи "за" та "проти" переорієнтування комунального перевізника на автобуси великої місткості, пише Depo.Суми з посиланням на Муніціпальний портал.

За слова начальника відділу логістики та зв’язку Сергія Яковенка, густонаселені райони міста забезпечені тролейбусним сполученням, й автобуси потрібні лише для того, аби забезпечити перевезення жителів приватного сектору, а використання там такого транспорту економічно недоцільно. 

Машини будуть завантажені виняткового в години пік, в інший же час їздитимуть холостим ходом. І це при тому, що коштують такі автобуси стандарту Євро 5 нині близько 4 млн грн. й в обслуговуванні дорожчі за автотранспорт середньої місткості. 

На думку начальника служби руху КП "Електроавтотранс", краще мати більше автобусів середньої місткості, а великі нині потрібні хіба що в якості експерименту. З такими машинами збільшиться інтервал руху, що буде незручно для пасажирів. До того ж дороги та зупинки у місцях руху комунальних автобусів та ремонтна база підприємства не пристосовані для такого транспорту, є проблеми з розворотним кільцем.

Член громадської експертної комісії з транспорту міської ради VI скликання Олександр Мрироненко закликав керуватись інтересами сумчан, котрі мають право їздити містом із комфортом.

"Тролейбуси теж ввечері їздять не звантажені. Так що відмінимо й їх? У Європі ввечері великі автобуси також перевозять одиниці пасажирів, але через це міста не відмовляються від такого транспорту. Години пік покривають незавантажені години", – наголосив Олександр Мироненко.

Щодо вартості великих автобусів, то за його словами тендер для того й існує, аби вибрати найбільш вигідну пропозицію.

Про зручність для пасажирів, як головну передумову при виборі автобусів, говорив і депутат міської ради Володимир Чепік, адже комунальний транспорт – єдиний засіб пересування містом для інвалідів з вадами опорно-рухового апарату та мам із візочками.

Щодо майбутніх закупівель автобусів, відділ логістики та зв`язку воліє дочекатись висновків Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, який зараз працює над коригуванням транспортної схеми в Сумах. Відповідь на це запитання харків`яни пообіцяли надати після 20 березня.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme