Харків'яни вирішать долю великих автобусів у Сумах
У обласному центрі відбувся "круглий стіл" із питання доцільності придбання для міста автобусів великої місткості
- Сумы
-
11 марта 2016 09:11
У розмові взяли участь представники відділу логістики та зв`язку, КП "Електроавтотранс", депутати міської ради, громадські активісти та автор електронної петиції, щодо необхідності придбання для міста великого автотранспорту Станіслава Шелемін, які наводили аргументи "за" та "проти" переорієнтування комунального перевізника на автобуси великої місткості, пише Depo.Суми з посиланням на Муніціпальний портал.
За слова начальника відділу логістики та зв’язку Сергія Яковенка, густонаселені райони міста забезпечені тролейбусним сполученням, й автобуси потрібні лише для того, аби забезпечити перевезення жителів приватного сектору, а використання там такого транспорту економічно недоцільно.
Машини будуть завантажені виняткового в години пік, в інший же час їздитимуть холостим ходом. І це при тому, що коштують такі автобуси стандарту Євро 5 нині близько 4 млн грн. й в обслуговуванні дорожчі за автотранспорт середньої місткості.
На думку начальника служби руху КП "Електроавтотранс", краще мати більше автобусів середньої місткості, а великі нині потрібні хіба що в якості експерименту. З такими машинами збільшиться інтервал руху, що буде незручно для пасажирів. До того ж дороги та зупинки у місцях руху комунальних автобусів та ремонтна база підприємства не пристосовані для такого транспорту, є проблеми з розворотним кільцем.
Член громадської експертної комісії з транспорту міської ради VI скликання Олександр Мрироненко закликав керуватись інтересами сумчан, котрі мають право їздити містом із комфортом.
"Тролейбуси теж ввечері їздять не звантажені. Так що відмінимо й їх? У Європі ввечері великі автобуси також перевозять одиниці пасажирів, але через це міста не відмовляються від такого транспорту. Години пік покривають незавантажені години", – наголосив Олександр Мироненко.
Щодо вартості великих автобусів, то за його словами тендер для того й існує, аби вибрати найбільш вигідну пропозицію.
Про зручність для пасажирів, як головну передумову при виборі автобусів, говорив і депутат міської ради Володимир Чепік, адже комунальний транспорт – єдиний засіб пересування містом для інвалідів з вадами опорно-рухового апарату та мам із візочками.
Щодо майбутніх закупівель автобусів, відділ логістики та зв`язку воліє дочекатись висновків Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, який зараз працює над коригуванням транспортної схеми в Сумах. Відповідь на це запитання харків`яни пообіцяли надати після 20 березня.
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Сумы
Все новости на одном канале в Google News
- 16:43В ГПСУ рассказали, что изменится для мужчин при пересечении границы после 18 мая
- 11:19Какая ситуация сложилась на пограничные Сумщины: информация Сил обороны
- 21:31Тариф на э/э для населения может возрасти, ведь на восстановление энергетики нужны значительные средства, — Украинские распределительные сети Видео
- 09:58Шмыгаль — о возможности отправки западных войск в Украину: "Если придет время — будем рады"
- 09:36Оккупанты атаковали энергетический объект на Сумщине
- 15:55 Украина начала получать оружие с разрешением бить по россии, — МИД Латвии
- 12:57В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в мае
- 18:15Готовили обстрелы позиций ВСУ: в Сумской области задержали супругов — вражеских агентов
- 09:46В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в апреле
- 09:16В Сумской области ВСУ уплотняют укрепления трех линий обороны
- 08:42Российская армия ночью атаковала Сумщину "шахедами" и ракетами
- 11:11В Сумах школы и детсады перевели на дистанционное обучение до конца недели
- 10:53В гидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в марте
- 08:15Ночью ПВО уничтожила 11 российских ударных беспилотников
- 12:09В северных регионах туман, жителей предупредили об опасности
- 15:49 ТЦК теперь будут работать круглосуточно: решение Кабмина
- 13:26 Сырский сделал первое заявление на новой должности: рассказал о своих задачах
- 09:15Собственная логистика и многоуровневая система контроля: как сеть АЗК UPG гарантирует высокое качество топлива