Настав час "перевзутись"

Корисні поради для сумських водіїв

Настав час "перевзутись"…

Сніжок і морозець на минулих вихідних "зазвенів останнім дзвоником" для тих, хто ще не поставив зимову резину на свою машину. За правилами водії-відмінники "перевзувають" свої машини у зимову гуму щойно на вулиці залишається лише +5-7 градусів тепла, а вночі стовпчик термометра падає до нуля градусів, повідомляє Depo.Суми.

Зимова гума сильно відрізняється від літньої за складом, тому одного комплекту покришок не вистачить на весь рік. Літня гума щільніша, вона нагрівається від тертя і об'єм повітря в шині розширюється. Виїзд на літній гумі взимку знижує коефіцієнт зчеплення з дорогою мінімум у 10 разів. Збільшується ризик заносу і зростає гальмівний шлях. Зимова покришка має більш м'який склад, тому вона зберігає еластичність і зчеплення в ожеледицю.

Якщо у вас не має гуми "на мороз", то зараз гарний час придбати її, консультанти у спеціальних магазинах запропонують вам два варіанти:

зимова гума(елементи малюнка протектора зимової шини максимально пристосовані для зчеплення з дорогою - кожен проріз у контакті з дорогою утворює ступінчасту грань, яка "зачіпляється" за нерівності дорожнього покриття)

... - фото 1

і демісезонна(безсезонні шини є компромісом між літніми і зимовими. Ця група шин добре пристосована для роботи на сухому і мокрому асфальті, відрізняється задовільною пристосованістю до зимових доріг, але трішки більше зтераються, ніж звичайні літні. Безсезонні шини здатні забезпечити нормальний рівень безпеки взимку і достатній комфорт на літній дорозі, проте поєднують в собі не тільки переваги, а й недоліки шин, призначених для конкретного сезону)

... - фото 2

Також вам запропонують гуму з шипами і спеціальні ланцюги. Додаткові аксесуари використовуються тільки взимку, на літній дорозі, особливо ще й мокрій, вони створюватимуть небезпеку руху.

Тепер про ціну: добре що шини різняться у ціні не за маркою авто, а за діаметром диску, отож Daewoo "Lanos" і Citroen "Berlingo", так би мовити ,"носять" однакові шини. Як рекомендують сумські водії, краще купувати шини у профільних магазинах, там де є багатий вибір і запас продукції ,там і буде дешевше.

Звичайно, що "перевзуватися" треба їхати на станцію технічного обслуговування(СТО). Зателефонувавши на солідний автоценр у Сумах, нам розповіли, що у них черга на заміну резини  розписана на весь поточний тиждень. Одне колесо вам обійдеться у 50 гривень(200 гривень за машину). Ціна фіксована на будь-яку марку авто. 

Доречі, нам запропонували віддати на збереження літню резину - 15 гривень за одну шину за місяць - в середньому віддають на шість місяців - тобто 360 гривень мінус з сімейного бюджету. Ну краще так, ніж займати балкон, або коридор. 

Якщо ж ви плануєте замінити свою стару гуму на нову ,то обов'язково відвезіть її на пункт прийому. В інтернеті важко знайти такі сумські пункти , але можна запитати у досвідчених водіїв. Тим паче, що за стару гуму вам заплатять гроші.

Старе і нове. У радянський час зимова гума була страшенним дефіцитом, тому більшість водіїв могли собі дозволити поставити тільки два зимових колеса, а два - залишали літніми. Ця звичка живе й досі - "бувалі" вважають, що в такий спосіб можна заощадити і навіть радять так робити новачкам. Такі авто взимку крутить на 360 і більше градусів після гальмування і в повороті. Причина цього криється у тому, що на задньопривідних авто при гальмуванні вага переноситься на передні колеса і виходить, що користь від присутності зимової гуми на задніх колесах невелика. При вході в поворот, авто із заднім приводом з шиповану гумою тільки на задніх колесах на зледенілій дорозі буде також погано слухатися керма.

Не краще себе ведуть і передньопривідні авто. Зимові шини тільки на передніх колесах дозволять швидше рушати, але при гальмуванні і навіть при скиданні швидкості задні колеса йдуть юзом. Якщо іншого виходу немає, допускається встановлення двох зимових коліс, але виключно на задню вісь і тільки на короткий час (наприклад, доїхати на повільній швидкості до шиномонтажа).

Другий ризик - неправильний (у порівнянні з вимогами заводу-виробника авто) тиск у шинах. Підвищений робить її більш жорсткою і площа плями контакту зменшується - збільшується гальмівний шлях. Низький тиск погіршує керованість і збільшує витрату палива, а при різких поворотах існує велика ймовірність розбортування колеса.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme