...

....

...

Сніжок і морозець на останніх вихідних "зазвенів останнім дзвоником" для тих, хто ще не не поставив зимову резину на свою машину. За правилами водії-відмінники "перевзувають" свої машини в зимову гуму щойно на вулиці залишається лише 5-7 градусів тепла, а вночі стовпчик термометра падає до нуля градусів. 

Зимова гума сильно відрізняється від літньої за складом, тому одного комплекту покришок не вистачить на весь рік. Літня гума щільніше, шина нагрівається від тертя і об'єм повітря в шині розширюється. Виїзд на літній гумі взимку знижує коефіцієнт зчеплення з дорогою мінімум у 10 разів. Збільшується ризик заносу і зростає гальмівний шлях. Зимова покришка має більш м'який склад, тому вона зберігає еластичність і зчеплення в ожеледицю.

Якщо у вас не має гуми "на мороз", то зараз саме час придбати її, консультанти у спеціальних магазинах запропонують вам два варіанти:

зимова гума(елементи малюнка протектора зимової шини максимально пристосовані для зчеплення з дорогою - кожен проріз у контакті з дорогою утворює ступінчасту грань, яка "зачіпляється" за нерівності дорожнього покриття)... - фото 1

і демісезонна(безсезонні шини є компромісом між літніми і зимовими. Ця група шин добре пристосована для роботи на сухому і мокрому асфальті, відрізняється задовільною пристосованістю до зимових доріг ,але трішки більше зтераються, ніж звичайні літні. Безсезонні шини здатні забезпечити нормальний рівень безпеки взимку і достатній комфорт на літній дорозі, проте поєднують в собі не тільки переваги, а й недоліки шин, призначених для конкретного сезону)

... - фото 2

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Сумы

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme