"Старому печиву нове життя": Як у сумському супермаркеті обманюють клієнтів (ФОТО)

Лежачи на вітрині, печиво встигло здорожчати і "помолодшати"

Днями сумчанин Олександр вирішив поласувати улюбленим печивом та придбав його в одному з маркетів у центрі міста, але забув про головне правило споживача в українських мережах продуктових магазинів: перевіряти термін придатності продуктів, передає Depo.Суми із посиланням на "СТС".

Вдома покупець роздивився етикетку і був здивований: крім того, що етикеток виявилося дві, вони, до того ж, красномовно свідчили, що, лежачи собі запакованим на вітрині, печиво встигло здорожчати, а найголовніше, "помолодшати", бо термін його придатності якимось дивним чином змістився на два тижні вперед (з 26.07. на 08.08.)

Нову етикетку на пакунок з печивом наклеїли навіть не поверх старої, а поруч.

Нагадаємо, що запорізький підприємець "пригощав" покупців простроченими вафлями та печивом.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme