Шість тисяч разів від початку року сумчани викликали аварійну службу "Сумигаз"

За добу аварійна бригада виїжджає на виклики в середньому 20 разів

Шість тисяч разів від початку року сумча…

У Сумах споживачами газу є понад 100 тисяч сімей, пише Depo.Суми з посиланням на прес-службу ПАТ "Сумигаз".

Аварійно-диспетчерська служба - газова служба екстреного реагування, яка працює цілодобово, без вихідних і святкових днів. Головне її завдання - локалізація і ліквідація аварійних ситуацій в газовій сфері.

Найбільша кількість викликів пов'язана з витоком газу та проведенням ремонтних робіт. Порушення споживачами правил експлуатації газових приладів, самовільне втручання у їх роботу, зношеність та несправність газового обладнання - це головні причини викликів служби газу.

Для безаварійного та безперебійного забезпечення природним газом споживачів Сумщини у товаристві приділяють особливу увагу удосконаленню роботи АДС. Оперативності роботи аварійно-диспетчерської служби сприяє оновлений автопарк. У 2013 році компанія придбала нові автомобілі Volkswagen. Машини укомплектовані сучасними інструментами та приладами відповідно до Правил безпеки систем газопостачання України. Введена система GPS-моніторингу автотранспорту, що допомагає удосконалити роботу служби АДС, та служб, які обслуговують газові мережі.

Для того, щоб спеціалісти АДС "Сумигаз" відповідали вимогам своєї професії, для них проводять навчання на спеціально обладнаному полігоні, де можна удосконалити свою майстерність в умовах приближених до реальних.

За даними Держгірпромнагляду України, на початок березня 2015 року під час використання газу в побуті сталося 24 нещасних випадки, в результаті яких постраждало 46 осіб, з яких 23 - смертельно.

Більше новин про комунальні служби в Сумах читайте на Depo.Суми.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme