Виконком незадоволений, що Агенція промоції працює виключно "для сумчан"
Агенція впродовж року виступала інформаційним партнером ряду мистецьких та благодійних акцій
- Сумы
-
22 декабря 2015 16:36
Сьогодні члени виконавчого комітету заслухали інформацію щодо діяльності КУ "Агенція промоції "Суми". Оцінка роботи підприємства, на утримання якого щорічно витрачають близько 800 тис. грн, викликала неоднозначні відгуки, пише Depo.Суми з посиланням на Муніціпальний портал.
Як повідомила директор установи Людмила Фесенко, в Агенції промоції "Суми" за період роботи з cічня 2015 року до грудня 2015 року відбулося 200 заходів. За цей час було вдосконалено інформування сумчан та гостей міста через сайт та соцмережі.
Вона звернула увагу, що на виставкову діяльність з міського бюджету було витрачено лише 378 грн., а завдяки залученню коштів організаторів та ініціаторів протягом року відбулося 153 заходи різного спрямування. Було втілено в життя різноманітні проекти, зокрема: конкурс дитячих новорічних іграшок "Чарівна ялинка", акція "Пакунок вдячності", акція "Пакунок вдячності", встановлення рекорду "Альтанка з фотографій-селфі", курси з української мови, квест "Закохані Суми", Фестиваль вуличної їжі, конкурс "Сумська листівка", Ніч музеїв тощо.
Як зазначив заступник міського голови Віктор Волонтирець, робота Агенції більше носить виставковий характер, фактично дублює діяльність відділу культури та туризму, а мала б забезпечувати якісну промоцію, популяризуючи місто Суми далеко за його межами.
На думку представників влади, результатами промоції в інших регіонах України є популяризація туристичного, історичного, архітектурного, інвестиційного, наукового потенціалів, студентських та мистецьких обмінів. У Сумах, у свою чергу, не розроблені туристичні маршрути, немає комунікації директора КУ "Агенція промоції "Суми" з іншими регіонами, щодо можливої участі Сум в інвестиційних ярмарках, промислових виставках, налагодженні партнерських стосунків Сум з іншими містами.
Враховуючи всі пропозиції, виконавчий комітет доручив директору установи розробити програму, де були б передбачені промоційні заходи. З цією ж метою внести свої пропозиції до Стратегії розвитку міста, яка наразі розробляється. Крім того, у інформаційній політиці перейняти досвід Львівської міської ради.
В цілому, оцінку роботі установі було поставлено задовільно, з великим авансом.
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Сумы
Все новости на одном канале в Google News
- 16:43В ГПСУ рассказали, что изменится для мужчин при пересечении границы после 18 мая
- 11:19Какая ситуация сложилась на пограничные Сумщины: информация Сил обороны
- 21:31Тариф на э/э для населения может возрасти, ведь на восстановление энергетики нужны значительные средства, — Украинские распределительные сети Видео
- 09:58Шмыгаль — о возможности отправки западных войск в Украину: "Если придет время — будем рады"
- 09:36Оккупанты атаковали энергетический объект на Сумщине
- 15:55 Украина начала получать оружие с разрешением бить по россии, — МИД Латвии
- 12:57В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в мае
- 18:15Готовили обстрелы позиций ВСУ: в Сумской области задержали супругов — вражеских агентов
- 09:46В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в апреле
- 09:16В Сумской области ВСУ уплотняют укрепления трех линий обороны
- 08:42Российская армия ночью атаковала Сумщину "шахедами" и ракетами
- 11:11В Сумах школы и детсады перевели на дистанционное обучение до конца недели
- 10:53В гидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в марте
- 08:15Ночью ПВО уничтожила 11 российских ударных беспилотников
- 12:09В северных регионах туман, жителей предупредили об опасности
- 15:49 ТЦК теперь будут работать круглосуточно: решение Кабмина