Виконком незадоволений, що Агенція промоції працює виключно "для сумчан"

Агенція впродовж року виступала інформаційним партнером ряду мистецьких та благодійних акцій

Виконком незадоволений, що Агенція промо…

Сьогодні члени виконавчого комітету заслухали інформацію щодо діяльності КУ "Агенція промоції "Суми". Оцінка роботи підприємства, на утримання якого щорічно витрачають близько 800 тис. грн, викликала неоднозначні відгуки, пише Depo.Суми з посиланням на Муніціпальний портал. 

Як повідомила директор установи Людмила Фесенко, в Агенції промоції "Суми" за період роботи з cічня 2015 року до грудня 2015 року відбулося 200 заходів. За цей час було вдосконалено інформування сумчан та гостей міста через сайт та соцмережі.

Виконком незадоволений, що Агенція промоції працює виключно "для сумчан" - фото 1Вона звернула увагу, що на виставкову діяльність з міського бюджету було витрачено лише 378 грн., а завдяки залученню коштів організаторів та ініціаторів протягом року відбулося 153 заходи різного спрямування. Було втілено в життя різноманітні проекти, зокрема: конкурс дитячих новорічних іграшок "Чарівна ялинка", акція "Пакунок вдячності", акція "Пакунок вдячності", встановлення рекорду "Альтанка з фотографій-селфі", курси з української мови, квест "Закохані Суми", Фестиваль вуличної їжі, конкурс "Сумська листівка", Ніч музеїв тощо.

Як зазначив заступник міського голови Віктор Волонтирець, робота Агенції більше носить виставковий характер, фактично дублює діяльність відділу культури та туризму, а мала б забезпечувати якісну промоцію, популяризуючи місто Суми далеко за його межами.

На думку представників влади, результатами промоції в інших регіонах України є популяризація туристичного, історичного, архітектурного, інвестиційного, наукового потенціалів, студентських та мистецьких обмінів. У Сумах, у свою чергу, не розроблені туристичні маршрути, немає комунікації директора КУ "Агенція промоції "Суми" з іншими регіонами, щодо можливої участі Сум в інвестиційних ярмарках, промислових виставках, налагодженні партнерських стосунків Сум з іншими містами.

Враховуючи всі пропозиції, виконавчий комітет доручив директору установи розробити програму, де були б передбачені промоційні заходи. З цією ж метою внести свої пропозиції до Стратегії розвитку міста, яка наразі розробляється. Крім того, у інформаційній політиці перейняти досвід Львівської міської ради.

В цілому, оцінку роботі установі було поставлено задовільно, з великим авансом.

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Сумы

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme