ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Сумський виконком "визнав" піар мера Лисенка соціальною рекламою

Через місяць після появи на вулицях міста білбордів із зображенням європейських дворів, вони отримали статус "некомерційних"
Depo.
18 червня 2015 14:00
ФОТО: depo.ua
Сумський виконком "визнав" піар мера Лисенка соціальною рекламою
Сумський виконком "визнав" піар мера Лисенка соціальною рекламою

Спочатку до бордів у виконкому була маса питань, оскільки незрозуміло, яку соціальну інформацію несе рекламна площина, де, до того ж, є підпис міського голови, пише Суми.depo.ua.

Деякі члени виконкому назвали це відвертою політичною рекламою за кошти міського бюджету, і відмовилися підтримувати ініціативу градоначальника.

Тим не менш, 16 червня виконавчий комітет без зайвих питань дав добро на розміщення реклами в якості соціальної.

Правда, поки незрозуміло, хто буде оплачувати її розміщення "до" рішення виконкому, адже вона вже як місяць провисіла у місті, повідомляє 0542.

Нагадаємо, як повідомлялося, у Сумах діє ініціатива мерії "Сумський євродвір".

Більше про життя Сум та Сумщини читайте на Суми.depo.ua