Сумська облрада ставить рекорди з витрат на самопіар

За нового голови Семена Салатенка на вихваляння вже витрачено 47 тисяч гривень

Обласні ради працюють тільки три місяці, а вже почали витрачати кошти на розповіді про свої успіхи. Платять місцевим виданням і теле-радіо організаціям. ЗМІ різних обл- рай- міськрад бачать увесь сенс свого бюджетного існування у занудних матеріалах про владу і про тих, хто заплатить, повідомляєDepo.Суми.

Цікаві назви платіжок: "за виготовлення відеоновин для розміщення на сайті облради" чи "висвітлення діяльності облради". 

Журналістам відомо, що 99% ефірів у місцевих телерадіокомпаніях за участі місцевих чи загальноукраїнських політиків оплачені, часто офіційно. Те саме стосується і місцевих новин, за вихід більшості начебто новинних сюжетів теж заплачено, це навіть не вважається чимось осудливим. 

Але політичні партії чи підприємства не мусять оприлюднювати свої фінансові платежі, а місцева влада зобов'язана і так можна отримати підтвердження продажності місцевих ЗМІ - того, що давно знали всі.

Збір даних і візуалізація: Володимир Харченко, TEXTY.org.ua

фото: фб Саша Ветер

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми