Кількість офіційних звернень сумчан до влади торік зросла майже вдвічі

В управлінні соціального захисту населення проаналізували стан роботи зі зверненнями громадян у 2015 році

Кількість офіційних звернень сумчан до в…

Загальна кількість звернень, отриманих управлінням торік, складає 2 038 звернень. Із них 458 – це письмові звернення та 1 580 – усні (звернення на "Урядовий контактний центр", до обласного контактного центру, на особистому прийомі у керівників області та міста, а також у керівників управління), пише Depo.Суми з посиланням на Муніципальний портал.

Кількість письмових звернень збільшилась у порівнянні з 2014 роком на 236 або на 94 %.

Серед дописувачів переважали найменш захищені категорії населення, зокрема інваліди, ветерани війни та праці, пенсіонери. Громадян турбували питання надання матеріальної допомоги (132 звернення) та оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг (123 звернення).

Кількість усних звернень у порівнянні з попереднім роком збільшилась на 772 або на 96 %. Найбільшу частку серед таких складали питання оформлення субсидій – 818 (52 %), призначення й виплати державної соціальної допомоги – 267 (17 %), надання матеріальної допомоги – 142 (9 %). Більшість звернень стосувались роз`яснень із тих чи інших питань.

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно 310, роз’яснено – 1 645, відмовлено у задоволенні (у зв'язку з необґрунтованістю вимог) – 28, направлено для виконання за належністю – 19, звернень, що не підлягали розгляду, – 36.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme