ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Керівництво "Електроавтотрансу" звинувачує сумських студентів у своїх збитках

З 20 тисяч надрукованих проїзних для студентів було викуплено лише 80 штук
Depo.
2 листопада 2015 17:34
ФОТО: depo.ua
Керівництво "Електроавтотрансу" звинувачує сумських студентів у своїх збитках
Керівництво "Електроавтотрансу" звинувачує сумських студентів у своїх збитках

Лише у жовтні КП втратило 2,5 млн. грн. через не викуплені студентською молоддю квитки на пільговий проїзд в тролейбусах. Про це сьогодні повідомив директор підприємства Олександр Перчаков під час апаратної наради, пише Depo.Суми з посиланням на Муніціпальний портал.

"Ми працювали протягом півроку аби запровадити пільговий проїзд для студентів, витримали багато критики, але впоралися із завданням. Як показує практика, тепер ці квитки нікому не потрібні, підприємство втратило на цьому мільйонні кошти", – зауважує Олександр Перчаков.

Керівник тролейбусного парку вбачає вихід у приведенні тарифів до "економічно обґрунтованих". Нагадаємо, він пропонував встановити вартість проїзду в тролейбусах на рівні 1,5 грн.

Утім, член громадської експертної комісії з транспорту Сумської міської ради Олександр Мироненко на своїй сторінці у мережі Фейсбук пояснив, чому комунальники припустилися  низки стратегічних помилок, які призвели до відсутності попиту на студентські проїзні.

Процедура покупки проїзних ускладнена, переконаний активіст. Замість того, щоб дати можливість купувати проїзні в декількох точках або у кондукторів, студенти повинні до певного терміну заздалегідь здавати гроші через профкоми. Свою роль також зіграла відсутність кампанії з просування пільгових проїзних, вартість яких (32,5 грн.) дійсно низька порівняно з вартістю звичайних проїзних на тролейбус (150 грн.).

Крім того, тролейбуси можуть спізнюватися, в результаті студенти не хочуть себе прив'язувати до погано прогнозованого транспорту, в той час як маршрутки курсують більш часто.

Ще однією проблемою є те, що маршрути з адекватним інтервалом руху курсують тільки до двох з чотирьох основних ВНЗ міста. Наприклад, тролейбуси №3, 4, які проїжджають повз УАБС і СНАУ, мають інтервал близько двох годин. 

Активіст дивується, чому КП "Електроавтотранс", не маючи інформації про попит, відразу надрукувало 20 000 проїзних, що рівноцінно мільйону поїздок на місяць, у той час як, згідно зі статистикою за попередні періоди, за місяць підприємство перевозить тролейбусами близько 400 тис. платних пасажирів.

Ряд стратегических ошибок привел к отсутствию спроса на студенческие проездные в СумахОтсутствие спроса на студенчески...

Posted by Aleksander Lotniski on 13 октября 2015 г.