Чи стане смерть під тролейбусом "Врадієвкою-2" для Сум

У мерії панічно намагаються знайти цапа-відбивайла, на якого можна буде більш-менш переконливо "повісити" провину за смерть молодої сумчанки

Чи стане смерть під тролейбусом "Врадієв…

Суми налякані і обурені жахливою смертю 17-річної дівчини, яка опинилась під колесами тролейбуса і була практично розчавлена багатотонною машиною. Після першого шоку, викликаного звісткою про ДТП, сумчани почали вголос говорити про очевидні обставини трагедії . Зокрема бруствер зі снігу вздовж тротуару, на якому й послизнулась дівчина за мить до того, як впасти під колеса.

Хвиля гніву

Терабайти вражень і думок вилили у соцмережах розгнівані мешканці міста. Багато хто з неймовірною ясністю уявив, що на місці загиблої Дар’ї Кривоухової цілком могла бути його ж дитина, дружина або мати. Будь-хто. Тим часом офіційно "винними" почали призначати тролейбусників. Ті перевели стрілки на комунальників. Комунальники кинулися звинувачувати погоду.

Але спокою місту це не принесло. І не може принести: Суми вгамуються лише тоді, коли винний отримає реальні риси у вигляді конкретного прізвища чи прізвищ. А люди – переконливі запевнення, що подібного більше не станеться.

У пошуках винуватця

Це, ймовірно, розуміють і у мерії. Влада затихла. Але у "кривій хаті" майже чутно як обертаються коліщата колективного мозку у пошуку виходу з глухого кута, у якому опинились мер і його соратники. Бо вже очевидно, що вектор пошуку винних поступово спрямовується саме сюди.

Але ефективного рішення у влади наразі немає. З одного боку, депо не звинуватиш, бо тролейбус був новий і у доброму технічному стані. Водія? Ну цього буде явно недостатньо – навіть якщо підтвердиться версія про те, що дівчина начебто випала з незачинених тролейбусних дверей. Бо і у цьому випадку під колеса вона потрапила саме через вкритий льодом вал снігу.

Другим у черзі винуватих дехто бачить КП "Шляхрембуд" і його керівника Олександра Вегеру. На поверхні є те, що підприємство направду опікується розчищенням доріг. Але саме зупинки – зона відповідальності інших підрозділів міськради, що підтверджує і екс-мер Сум Геннадій Мінаєв. Ймовірно, тих, що знаходяться у зоні відповідальності профільного заступника мера з житлово-комунального господарства. Тому шляховики також на 100% не відповідають вимогам до кандидатів у цапи-відбивайли.

Ускладнить пошук винуватця ще й те, що буквально цього понеділка мер Лисенко на "апаратці" хвалився, що якісь його гості, приїхавши до Сум, відзначали, як гарно прибрана проїжджа частина і яка велика відстань між брустверами по обидва боки доріг.

Цугцванг для мера

Але найбільша проблема в тому, що забезпечити спокій сумчан одним лише пред'явленням громадськості винуватця не вдасться. Тут потрібні певні дії, які дадуть змогу повірити, що ситуацію буде виправлено зараз. І більше того - вона не повториться наступного року. І взагалі ніколи.

Якщо мер зараз віддасть команду почати чистити зупинки і тротуари, тим самим він фактично визнає свою провину, бо це треба було зробити раніше. Особливо якщо це здійснюватиметься у мовчазному форматі. Якщо ж почне говорити і заперечувати свою провину, наразиться на ще більші звинувачення. Єдине, що могло б якось пом'якшити ситуацію - аби весь сніг і крига миттєво розтанули. Тоді людська пам'ять, можливо, швидше стерла б спогади про трагедію. Але "бруствери" вздовж доріг міцні і надійні - стоятимуть мінімум до квітня.

Тому Олександру Миколайовичу та його соратникам зараз не позаздриш. Тим більше, що вони досі не реабілітувались перед сумчанами після попередньої хвилі гніву, яка минулого тижня вихлюпнулася на них за нечищені і непосипані тротуари. Не виключено, що третя хвиля, якщо знову щось трапиться, може накрити їх з головою.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme