"Сумська паляниця" піднімає ціни на свою продукцію

Зростання вартості свого товару виробник пояснює зростанням витрат, що входять до собівартості продукції

За інформацією відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, із 22 листопада ТОВ "Сумська паляниця" підвищує оптово-відпускні ціни на продукцію власного виробництва, пише Depo.Суми з посиланням на департамент комунікацій сумської міськради.

Вартість хліба та хлібобулочних виробів підвищиться в середньому на 5%.

Такі дії виробник пояснює зростанням витрат, що входять до собівартості продукції: здорожчанням сировини (цукор, маргарин, олія рослинна), упаковки, а також підвищенням ціни на природний газ на 23,7%.

Слід зауважити, що виробник запевнив, що попри збитковість виробництва соціального хліба, цей вид продукції як і раніше надходитиме до фірмової торговельної мережі підприємства з націнкою не більше 4%.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми